czwartek, 7 marca 2013

Powitanie

Witajcie.
Jestem Magda i jestem jedną z bohaterów tego opowiadania. Będę tu opisywać przygody pięciu bohaterów. Pierwsze dwie przyjaciółki przyjaźnią się od pięciu lat. Spotykają trzecią i także się zaprzyjaźniają. Często się spotykają, a ich rodziny zaprzyjaźniają.
Początek historii jest oparta na faktach (choć nie do końca), ale dalsza na fikcji, gdyż tak, jak w linku opowiadania jedna ma na imię Agnes - co w tłumaczeniu z angielskiego na polski oznacza Agnieszka, druga Madle co w tłumaczeniu z angielskiego na polski oznacza Magda, a trzecia Yvonne co w tłumaczeniu (nie wiem w jakim, ale gdzieś słyszałam, że tak jest) na polski oznacza Iwonę. Pojawia się jednak czwarty bohater opowiadania, który ma na imię Richard, co w tłumaczeniu z angielskiego na polski oznacza Ryszarda. Piąty bohater jest rzecz jasna wymyślony przeze mnie i na imię mu Aidrene, co z angielskiego na polski oznacza Adrjana.
Opowiadanie zaczyna się w Polsce w mieście Brwinów. Jedna ma padaczkę i trochę problemu ze słuchem, druga nie mówi, kuleje na jedną nogę, ma krótki wzrok i problem z prawą ręką. Trzecia jeździ na wózku inwalidzkim. Wspólną pasją dziewcząt jest muzyka. Dwie pierwsze kochają ogólnie wszystko o Harrym Potterze, szczególnie Magda. Druga pragnęłaby po prostu mówić, a także śpiewać, trzecia zaś pisać książki i chciała by po prostu chodzić. Za to Richard kocha się w Magdzie odkąd poznał ją przez internet.
Gdy Magda wraz dziewczynami wyruszyły do innego wymiaru zaczął maniakalnie jej szukać po całym świecie aż w końcu wyruszył do domu Magdy w Błoniu koło Warszawy i spotkał tam pewną blond włosą kobietę.

Postanowiłam napisać tutaj opowiadanie o nas. O mnie, Agnieszce, Iwonie, Ryszardzie i Adjanie jak przenosimy się do świata HP.
Co z tego wszystkiego wyniknie? Czy nam uda się zrealizować nasze marzenia? Przekonamy się! ;)
Więcej w dalszych notkach.
Ala Matrona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz